Laatste dag Koh Tao

9 augustus 2017 - Koh Tao, Thailand

Zwitserlevengevoel...SwingenChilluhhhhThai footmassageOnze laatste dag in Koh Tao vandaag. Wat een paradijsje! We hebben gedoken, massages gehad, ontspannen, relaxed bij zwembad en strand en gezwommen. Eten kan met z'n vieren hier al voor 500 baht met drinken erbij (=€13,-) . Het is nu rustiger hier omdat het full moon is geweest. Op de full moon party komen veel backpackers en toeristen af. Behalve een voetmassage hebben we ook een Thaise massage genomen (behalve Tess) , dat was wel bijzonder! Binnen no time staat zo'n thais vrouwtje bovenop je en je wordt alle kanten op gevouwen. We hebben er zelfs wat spierpijn van, maar zijn wel "losser". Gister heeft Tess nog een uur lang een voetmassage genomen en het vrouwtje nam meteen haar nek en schouders mee. Heerlijk vondt ze het en viel bijna in slaap. Zoë ging voor een manicure en pedicure. Het kost hier allemaal bijna niks. Morgen vertekken we hier en gaan we met de boot, bus en vliegtuig terug naar Bangkok. Vrijdag vliegen we dan naar huis. We hebben het gevoel dat  we hier al héél lang zijn!  Misschien gaan de meiden nog wat schrijven over het duiken.

1. Aafke Blokland:
    9 augustus 2017
    Dat was een fantastisch dagje Wellness voor jullie! Dat was lekker vergeleken met het huisje met de 'huisdieren'! Nog even goed genieten van de laatste dagen en dan heb je alleen nog de herinneringen! Heel veel plezier nog.