Back to basic

1 augustus 2017

We vertreKken naar het Raja Phraba stuwmeer. Hier gaan we per longtailboot naar onze nieuwe bestemming. Helaas weten we nu waarom het een tropisch regenwoud heet... de regen blijft maar vallen.
Kleddernat komen we aan en we zien onze nieuwe slaapplekken. Dit zijn hutjes op een vlot.De drijvende hutjesTess in de kanoWaterfallsLongtailboot en de eilandjes
Van back to basic naar nog primitiever. Het meer is de douche en meer dan een hard matje heb je niet. Maar de plek is zo bijzonder en we wanen ons in een filmset. Helaas blijft de regen aanhouden. We gaan per boot naar de watervallen. Gelukkig stopt de regen dan ook. We klimmen omhoog en maken leuke foto’s.

Dag 9 1/8 dinsdag:
We worden vroeg wakker van het licht in de hutjes en vertrekken om 7 uur (!) al met een bootsafari. Het is gestopt met regenen en we zien aapjes klimmen. De omgeving is prachtig. Daarna krijgen we ons ontbijt en gaan we terug naar de pier. Onderweg zien we mooie eilandjes en gaan we een grot in. We hebben zon.
Na een rit komen we dan aan in de Monkey School. Hier worden aapjes getraind om kokosnoten uit bomen te halen voor de boeren. Tegen onze verwachting in mogen we de aapjes aaien en de beestjes sloven zich uit voor ons. Ze gaan op ons zitten. Wat een leuke ervaring!  Monkey high fiveTess en family ;-)

1. Thea van der Weiden:
    1 augustus 2017
    Ha Helen, wat een avonturen beleven jullie!!! Je schrijft het zo beeldend dat ik er een beetje van mee kan genieten.
    Veel plezier nog
  2. Aafke Blokland:
    1 augustus 2017
    Het was weer geweldig om in gedachten mee te maken. Super dat die regen eindelijk over is!
  3. Hans:
    1 augustus 2017
    Ja joh, z'n buitje kan heftig zijn. Moet je gewoon hebben meegemaakt. En dan ook nog ff langs je familie (aapjes) super toch!!??
    Nog veel plezier.