khao san road

25 juli 2017 - Khao San Road, Bangkok, Thailand

Na ons powernapje om wat bij te komen hebben we ons met de tuktuk af laten zetten bij khao san road, dé ontmoetingsplek van toeristen en local's die wat gaan eten en drinken.Voor ons een eerste kennismaking met de "echte" thaise keuken! Overal straatstalletjes en karretjes met spinnen,schorpioenen,sprinkhanen etc! Insecten to eat or not to eat

Die slaan we even over,uiteindelijk iets naar ons zin gevonden. Dit stalletje had het druk,zag er redelijk schoon uit en de prijzen konden we eerst niet geloven. eerste eetstalletje op straat

Alle vier eerst maar eens op safe gegaan en pad thai met kip en een colaatje besteld.WOOOW!!! wat super lekker zeg,heerlijk gegeten en de rekening bedroeg een duizelingwekkende €10 (we blijven hollanders hè) .

Pad Thai in de maakDaarna hebben we lekker rondgestruind en via "suzie walking street" in een ontzettend leuk straatje beland helemaal verlicht met lampionnen,vol met marktkraampjes en restaurantjes en café's. Moe maar voldaan weer terug met de tuktuk en lekker gaan slapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Aafke Blokland:
    28 juli 2017
    Wat leuk en spannend allemaal en dat eten klonk ook lekker! Goed verder genieten. Keet wil denk ik niet meer terug, speelt veel in de tuin met Sanne.
  2. Sonja:
    29 juli 2017
    Ohh heerlijk de pad tai op straat!!!! Al naar pad pong night market geweest???
  3. Hans:
    30 juli 2017
    Jo, een lekker sprinkhaantje gaat er wel in toch
    Maare leuk hoor allemaal.
    Groet, Hans, inge en Marit uit zuid duitsland. Ff een tussenstop